Jobs with in Canada, Quebec, Sherbrooke.
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J’offre mes services d’homme à tout faire pour la région de l’Estrie.
Contactez moi pour en savoir plus!
I offer my services in the Estrie region.
Contact me for more informations.
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Description de l’offre d’emploi
•Nous sommes à la recherche d’un(e) concierge organisé(e) et professionnel(le) avec assez d’expérience pour s’occuper de l’entretien d’un immeuble avec plus de 85 appartements à Sherbrooke.
Les responsabilités incluent :
•Passer l’aspirateur et nettoyer le bâtiment
•Vider les balayeuses centrales au besoin
•Travaux généraux d’entretien et de réparation
•Entretenir et préparer les appartements vacants
•Petites réparations mineures au besoin
•S’occuper des toutes les demandes d’entretien des locataires
•Être capable de faire des réparations de base
•Acheter toutes les fournitures nécessaires pour les travaux d’entretien
•Contacter certains fournisseurs pour travaux d’urgence au besoin
•Déneigement (Pelleter les trottoirs et les aires de débarquements et étendre de l’abrasif au besoin)
•Vérifier les débordements dans les conteneurs à déchets et vider les bacs de recyclage qui se trouvent à l’emplacement des boites aux lettres
•Capacité d’utiliser fréquemment des outils, des fournitures et de l’équipement d’entretien général tels que : des outils à main, des souffleurs, des produits chimiques pour piscine
•Capacité à manipuler et à utiliser fréquemment des produits chimiques et des fournitures de nettoyage général
•Doit posséder les outils manuels de base nécessaires à l’exécution des tâches liées à l’entretien
•Le poste exige des responsabilités de conduite (peut utiliser un véhicule personnel pour certains achats d’ordre général)
•Doit posséder un permis de conduire valide
•Assister avec les urgences en dehors des heures d’affaires
•Admissible à travailler au Canada
•Possibilité d’un logement sur place
Langues
•Français parlé et écrit
Expérience
•1 à 2 ans
Nombre d’heures Date de début d’emploi Durée d’emploi
Indéterminé Le plus tôt possible Permanent
Type d’emploi Tarif horaire Disponibilités
Temps plein À déterminer De garde une semaine sur deux
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Recherche aide déménageur temps partiel sur appel.Personne d'expérience en forme physique,fiable et sobre.819 347-2800
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Vous avez besoin d'un homme pour des tâches manuelles comme déneiger, aider dans une érablière, peinturer, transport en camion car j'ai la classe 1, je suis disponible. Je suis un entrepreneur en excavation donc j'ai du temps libre de janvier à la fin mars. Si vous avez besoin d'aide ou avez des questions écrivez-moi. Luc
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Homme à mobilité réduite, enseignant à la retraite à la ville de Québec, cherche un homme pour venir l'aider, à temps plein, dans ses besoins quotidiens: aide aux déplacements (transferts), aide à l'hygiène personnelle.
Tu seras logé gratuitement avec une compensation mensuelle ( il faut accepter de dormir au salon). Tu dois être complètement non-fumeur. Expérience non requise mais souhaitable.
Ce poste convient mieux aux candidatures masculines. Tu dois habiter au Canada.
Si ta candidature est sélectionnée, tu dois accepter de faire l'entrevue par vidéo (Messenger ou Skype).
Possibilité d'être nourri gratuitement.Type d'emploi : Permanent
Si ta candidature est sélectionnée, tu dois accepter de faire l'entrevue par vidéo (Messenger ou Skype).
Possibilité d'être nourri gratuitement.
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Description de l’offre d’emploi
•Nous sommes à la recherche de personnes pour combler des postes de maintenance pour s’occuper de l’entretien de plusieurs immeubles avec plus de 350 appartements à Sherbrooke. Sous la supervision du directeur de la maintenance, les personnes effectueront les diverses tâches reliées à la maintenance d’immeubles résidentiels locatifs. Les postes sont permanents à temps complet avec un horaire variable selon les demandes.
•La personne recherchée est ponctuelle, polyvalente et capable de travailler rapidement mais avec une qualité de travail supérieure. Début d’emploi le plus tôt possible. Le salaire et les conditions de travail sont établis selon l’expérience et les compétences.
•Plusieurs postes à combler
•À nos immeubles d’appartements à Sherbrooke
•Entretenir et préparer les appartements vacants
•Petites réparations de charpenterie, plomberie et peinture au besoin
•S’occuper de toutes les demandes d’entretien des locataires
•Être capable de faire des réparations de base
•Contacter certains fournisseurs pour travaux d’urgence au besoin
•Déneigement (Pelleter les trottoirs et les aires de débarquements et étendre de l’abrasif au besoin)
•Sortir les conteneurs à déchets les jours de collecte
•Capacité d’utiliser fréquemment des outils
•Doit posséder les outils manuels de base nécessaires à l’exécution des tâches liées à l’entretien
•Le poste exige des responsabilités de conduite (peut utiliser un véhicule personnel pour certains achats d’ordre général)
•Doit posséder un permis de conduire valide
•Assister avec les urgences en dehors des heures d’affaires
•Admissible à travailler au Canada
•Possibilité d’un logement sur place
Exigences spécifiques :
•Assiduité, ponctualité et polyvalence
•Rapidité dans le temps de travail
•Respect des procédures et des standards
Langues
•Français parlé et écrit
Expérience
•1 à 2 ans
Nombre d’heures Date de début d’emploi Durée d’emploi
Indéterminé Le plus tôt possible Permanent
Type d’emploi Disponibilités Tarif horaire
Temps plein De garde une semaine sur deux À déterminer
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20$ à 100$ part heure. 4385311442 mon numero pas mon nom sur ma boite vocal ses juste ma voir ses mon numéro personnel et aussi de travail aussi et aussi mon courriel mail aussi cynthiachagnon11@gmail.com plus en texto et courriel pour m'expliquer vos besion et je vous contactera au téléphone vocal ou video ou en personne depend de mon agenda , j'ai gardien de protection de allah à vie enfin j'ai ma dermatologue posif à vie avec mon travail et faire comprend se que je veux enfin j'ai gagner mes droit légal des droit de locataires enfin replace mes trucs se soirée mes trucs enfin..... propriétaire pouvais pas faire ça à moi elle était contre moi même l'idée contrôle sur moi acause la situation m'a conduit à sa maison j'ai ma détermination à vie rappelé la police mes faire encore plus respect ses mon domicile et la propriétaire a compris la j'espère enfin je suis heureux et très joie du bonheur et je adore allah à vie merci beaucoup amine et merci pour mon travail à vie de confidente professionnelle oui une confiance avec mes client et ma famille et amitié et enfant et les animaux à vie et un gardienne animaux aussi et aussi gardienne enfants aussi
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
Bilingual Lead Generation Representative
- Do you enjoy prospecting?
- Are you good at building relationships with new customers while uncovering business needs?
- Can you nurture qualified sales leads?
As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
To learn more about Canon, visit careers.canon.ca
Job ID: 37323269695
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Canon Canada
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
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Bilingual Lead Generation Representative
- Do you enjoy prospecting?
- Are you good at building relationships with new customers while uncovering business needs?
- Can you nurture qualified sales leads?
As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
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- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
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REMOTE WORK
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BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
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- Tuition Assistance Program for professional continuing education
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EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
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As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
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Job ID: 37323269669
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Canon Canada
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Overview
Commencez votre carrière chez Enterprise! Nous embauchons immédiatement pour notre programme respecté de formation en gestion.
Que vous imaginiez un avenir dans les domaines des ventes, du développement des affaires, du service à la clientèle, de la gestion de la vente au détail ou de l’exploitation, en tant que gestionnaire en cours de formation, vous pouvez compter sur un cheminement de carrière avec un début clair et une fin ouverte qui regorge de possibilités. Grâce à la formation, au perfectionnement, au mentorat et à une culture de promotion à l’interne, vous allez toujours progresser dans votre carrière.
Ce poste est situé à 4388 Boul Bourque, Sherbrooke, QC J1N 1S3 ou environs
Nous offrons un régime d’avantages sociaux robuste comprenant, mais sans s’y limiter :
- Rémunération concurrentielle – Ce poste offre une rémunération annuelle ciblé à la première année de 53,500 $
- Possibilité d’avancement de carrière rapide basé sur les performances
- Évolution salariale
- Formation continue et développement professionnel
- Congé payé, commençant à 12 jours de congé par année
- Assurance maladie, dentaire, soins de la vue; assurance vie; assurance médicaments
- Rabais pour les employés sur les locations de voiture, les achats de voiture et bien plus encore!
- Régime d’épargne-retraite avec cotisation de l'employeur et partage des profits
Nous sommes un portefeuille familial de marques de classe mondiale et un important fournisseur de solutions de tramsport dans le monde entier. Fondée il y a plus de 65 ans avec un engagement envers les communautés que nous servons, notre entreprise comprend un réseau mondial de 90 000 membres dévoués dans près de 100 pays, et plus de 2,3 millions de véhicules qui transportent nos clients là où ils veulent aller. Nous devons notre succès à chacun de nos employés. C’est pourquoi nous donnons à tous les membres de notre équipe des occasions de croissance.
ResponsibilitiesEn tant que Gestionnaire en formation, vous commencerez à vous familiariser avec nos opérations dès le premier jour à l’une de nos succursales de quartier. On vous confiera les tâches combinées d'être l’image d’Enterprise auprès de nos clients et partenaires tout en assurant le fonctionnement des opérations en arrière-scène. Grâce à notre programme structuré, vous maîtriserez les connaissances et le savoir-faire nécessaires pour un jour gérer votre propre succursale, faire croître votre marché et développer votre équipe.
Dans notre environnement d'apprentissage pratique, vous trouverez les conseils, le mentorat et le soutien dont vous avez besoin pour réussir. Vous pourrez également vous impliquer dans la collectivité et y bâtir des relations essentielles à la croissance de votre propre succursale.
Nous vous apprendrons à maîtriser le service à la clientèle, les ventes et le marketing, les finances et les activités d'exploitation. Vous découvrirez ce que signifie pleinement l'expression « le client est notre priorité ». Notre culture organisationnelle en est une de compétition amicale, essentielle à notre croissance – et à votre réussite.
Qualifications- Baccalauréat universitaire un atout (Doit avoir obtenu au minimum un diplôme d'étude collégial de 3 ans)
- Doit être autorisé à travailler légalement au Canada et ne pas avoir besoin de parrainage par notre compagnie maintenant ou dans le futur.
- Doit avoir un permis de conduire valide avec pas plus de 2 infractions de la route et/ou d'accident responsable dans les 3 dernières années.
- Ne pas avoir eu de sanction liée à la drogue ou l’alcool sur dossier de conduite dans les 5 dernières années.
- Doit parler un français courant et un anglais fonctionnel.
- Doit avoir de l’expérience en vente, service à la clientèle et leadership.
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Enterprise Mobility
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
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Bilingual Lead Generation Representative
- Do you enjoy prospecting?
- Are you good at building relationships with new customers while uncovering business needs?
- Can you nurture qualified sales leads?
As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
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As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
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Canon Canada
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
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Bilingual Lead Generation Representative
- Do you enjoy prospecting?
- Are you good at building relationships with new customers while uncovering business needs?
- Can you nurture qualified sales leads?
As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
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As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
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Job ID: 34736222794
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Canon Canada
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Job Title: Call Center Representative Agent Work From Home - Remote Panelists
Part-Time Focus Group Participants - Remote Work From Home (Up To $850/Week)
Description:Our company is seeking individuals to participate in National & Local Paid Focus Groups, Clinical Trials, and Phone Interviews.
With most of our paid focus group studies, you have the option to participate remotely online or in-person. This is a great way to earn additional income from the comfort of your home.
We need participants on the following topics:
- Child Related (individuals with children 18 yrs or younger)
- Cell Phones (Apple, Android, or Windows...Prepaid or Contract)
- Entertainment (TV shows, movies, and video games)
- Food (If you buy fast food, casual dining, or upscale dining)
- Sports (Casual viewers and die-hard fans)
- Electronics (Tell us which devices you prefer and why)
- Pets (Animal lovers needed! Dogs, cats, and other pets)
- Automobiles (Do you own, make payments, or lease your vehicle?)
- Show up at least 10 minutes prior to discussion start time.
- Participate by completing written and oral instructions.
- Complete written survey provided for each panel.
- MUST actually use products and/or services, if provided. Then be ready to discuss PRIOR to meeting date.
- Must have either a smart phone with working camera or webcam on desktop/laptop.
- Must have access to a reliable internet connection
- Desire to fully participate in one or several of the above topics
- Ability to read, understand, and follow oral and written instructions.
- Call Center Representative Agent experience is not necessary
- Flexibility to take part in discussions online or in-person.
- No commute needed if you choose to work from home remotely.
- No minimum hours. You can do this part-time or full-time
- Enjoy free samples from our sponsors and partners in exchange for your honest feedback of their products.
- You get to review and use new products or services before they are launched to the public.
- $75-$150 (per 1 hour session)
- $300-$850 (multi-session studies)
You must apply on our website and complete questionnaire to see if you qualify.
This position is perfect for anyone looking for temporary, part-time or full-time work. The hours are flexible and no previous experience is needed. If you are a call center representative agent or someone just looking for a flexible part time remote work at home job, this is a great way to supplement your income.
Job ID: 16749105742
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Apex Focus Group Inc.
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
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Bilingual Lead Generation Representative
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As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
To learn more about Canon, visit careers.canon.ca
Job ID: 37323269669
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Canon Canada
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
Bilingual Lead Generation Representative
- Do you enjoy prospecting?
- Are you good at building relationships with new customers while uncovering business needs?
- Can you nurture qualified sales leads?
As the Bilingual Lead Generation Representative, you will be supporting our outside sales representatives by developing, qualifying leads and booking appointments. Your persuasive abilities and creative methods will uncover potential new customers by gathering data, identifying future sales opportunities and confirming interest with existing clients.
Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
To learn more about Canon, visit careers.canon.ca
Job ID: 37323269695
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Canon Canada
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Overview
Commencez votre carrière chez Enterprise! Nous embauchons immédiatement pour notre programme respecté de formation en gestion.
Que vous imaginiez un avenir dans les domaines des ventes, du développement des affaires, du service à la clientèle, de la gestion de la vente au détail ou de l’exploitation, en tant que gestionnaire en cours de formation, vous pouvez compter sur un cheminement de carrière avec un début clair et une fin ouverte qui regorge de possibilités. Grâce à la formation, au perfectionnement, au mentorat et à une culture de promotion à l’interne, vous allez toujours progresser dans votre carrière.
Ce poste est situé à 4388 Boul Bourque, Sherbrooke, QC J1N 1S3 ou environs
Nous offrons un régime d’avantages sociaux robuste comprenant, mais sans s’y limiter :
- Rémunération concurrentielle – Ce poste offre une rémunération annuelle ciblé à la première année de 53,500 $
- Possibilité d’avancement de carrière rapide basé sur les performances
- Évolution salariale
- Formation continue et développement professionnel
- Congé payé, commençant à 12 jours de congé par année
- Assurance maladie, dentaire, soins de la vue; assurance vie; assurance médicaments
- Rabais pour les employés sur les locations de voiture, les achats de voiture et bien plus encore!
- Régime d’épargne-retraite avec cotisation de l'employeur et partage des profits
Nous sommes un portefeuille familial de marques de classe mondiale et un important fournisseur de solutions de tramsport dans le monde entier. Fondée il y a plus de 65 ans avec un engagement envers les communautés que nous servons, notre entreprise comprend un réseau mondial de 90 000 membres dévoués dans près de 100 pays, et plus de 2,3 millions de véhicules qui transportent nos clients là où ils veulent aller. Nous devons notre succès à chacun de nos employés. C’est pourquoi nous donnons à tous les membres de notre équipe des occasions de croissance.
ResponsibilitiesEn tant que Gestionnaire en formation, vous commencerez à vous familiariser avec nos opérations dès le premier jour à l’une de nos succursales de quartier. On vous confiera les tâches combinées d'être l’image d’Enterprise auprès de nos clients et partenaires tout en assurant le fonctionnement des opérations en arrière-scène. Grâce à notre programme structuré, vous maîtriserez les connaissances et le savoir-faire nécessaires pour un jour gérer votre propre succursale, faire croître votre marché et développer votre équipe.
Dans notre environnement d'apprentissage pratique, vous trouverez les conseils, le mentorat et le soutien dont vous avez besoin pour réussir. Vous pourrez également vous impliquer dans la collectivité et y bâtir des relations essentielles à la croissance de votre propre succursale.
Nous vous apprendrons à maîtriser le service à la clientèle, les ventes et le marketing, les finances et les activités d'exploitation. Vous découvrirez ce que signifie pleinement l'expression « le client est notre priorité ». Notre culture organisationnelle en est une de compétition amicale, essentielle à notre croissance – et à votre réussite.
Qualifications- Baccalauréat universitaire un atout (Doit avoir obtenu au minimum un diplôme d'étude collégial de 3 ans)
- Doit être autorisé à travailler légalement au Canada et ne pas avoir besoin de parrainage par notre compagnie maintenant ou dans le futur.
- Doit avoir un permis de conduire valide avec pas plus de 2 infractions de la route et/ou d'accident responsable dans les 3 dernières années.
- Ne pas avoir eu de sanction liée à la drogue ou l’alcool sur dossier de conduite dans les 5 dernières années.
- Doit parler un français courant et un anglais fonctionnel.
- Doit avoir de l’expérience en vente, service à la clientèle et leadership.
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Enterprise Mobility
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Canon has been at the forefront of digital imaging solutions for more than 80 years. We've established a diverse culture that's made us a respected and successful industry leader. Canon's corporate philosophy is Kyosei: all people, regardless of race, religion, or culture, harmoniously living and working together into the future. We have been recognized by Forbes as one of Canada's best employers for diversity.
Each year, we demonstrate our ongoing commitment to environmental sustainability by participating in programs that support this philosophy and our Environmental Charter. Since 2019, Canon Canada has been named one of Canada's Greenest Employers, an award that recognizes employers leading the way in creating a culture of environmental awareness
We've adopted to the new world of work by introducing multiple workstyles to compliment our philosophy of belonging. We have high expectations of ourselves – and of you. We expect you to contribute from Day 1. We want your career with us to be a journey, and we provide the tools to help you succeed and have a valuable role in Canon's story.
We offer comprehensive health and wellness benefits, learning and development opportunities, recognition programs, and other perks.
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Bilingual Lead Generation Representative
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Key Responsibilities:
- Prospect new sales opportunities via phone/email and develop rapport with net new client base
- Pro-actively contact all prospects and identify qualified leads
- Acquire client prospecting information, lead nurturing, and customer info regarding expired equipment/buy-out requests
- Screen inbound leads using Marketing Automation software from sources such as website and landing page forms (Canon.ca), and direct phone calls
- Qualify leads and set up appointments for appropriate Outside Sales Representatives and follow-up on actions with sales and service
- Manage prospect lists and generate quality leads by scheduling product demonstrations and invitations to special events
- Update CRM (Salesforce) customer data and record information from new leads and prospects
- Achieve monthly quotas for closed business and Sales Qualified Leads in Salesforce
- Use data mining resources to discover customer trends to uncover new sales opportunities
To Succeed, You Will Need:
- Oral and Written communication in French is required.
- Resourcefulness and drive to discover new potential business and meet your call and conversion targets.
- Capability to handle high-volume prospective customer calling, appointment setting, and lead generation
- Excellent verbal/written communication skills, including the ability to craft exciting emails that pique prospect interest and result in new business
- A high level of professionalism to understand customer issues and identify an appropriate resolution or response
- Strong coachability skills to develop and continuously improve call scripts and take customer notes
- CRM and technical skills to enter data notes and lookup client information in Salesforce or other databases
Why Join?
REMOTE WORK
- This position offers a Virtual work schedule. You will be 100% remote and not required to report to the office unless there is a specific business need (work schedules and office reporting requirements may change from time to time based on business needs)
- When working from home, a reliable internet connection is required. Remote work is supported with cloud-based applications and collaboration tools
BENEFITS
- Comprehensive health coverage plan that includes medical, dental and vision
- Life insurance, disability and wellness programs
- Vacation, Paid Personal Time and Sick days
- Matching RRSP contribution & Profit-Sharing Program
- Tuition Assistance Program for professional continuing education
- Discounts on Canon products, retailers, memberships and more!
EMPLOYEE PERKS
- Employee referral program
- Inspire Program, online peer-to-peer recognition for redeemable points on hundreds of products
- Community involvement
- Employee Appreciation Events
Join our team and reap the rewards as we take Canon to the next level!
As an equal opportunity employer, we welcome applications from all backgrounds and are committed to supporting and celebrating the diversity in our workforce. While we appreciate all applicant submissions, only those considered to be most qualified will be contacted for further assessment.
Canon Canada Inc. is proud to provide accommodation(s) during the recruitment process. For applicants requiring accommodation in the recruitment and assessment process and when hired, please contact us at accessibility@canada.canon.com or at 1-855-531-3850 or 905-863-8713.
Since 1973, Canon Canada has been the leading provider of consumer, business, and professional digital imaging innovation. Headquartered in Brampton, Ontario, with additional offices across the country, we are committed to the highest level of customer satisfaction and loyalty and provide 100% Canadian-based service and support for every product we distribute.
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Job ID: 34736222794
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Canon Canada
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Job Title: Call Center Representative Agent Work From Home - Remote Panelists
Part-Time Focus Group Participants - Remote Work From Home (Up To $850/Week)
Description:Our company is seeking individuals to participate in National & Local Paid Focus Groups, Clinical Trials, and Phone Interviews.
With most of our paid focus group studies, you have the option to participate remotely online or in-person. This is a great way to earn additional income from the comfort of your home.
We need participants on the following topics:
- Child Related (individuals with children 18 yrs or younger)
- Cell Phones (Apple, Android, or Windows...Prepaid or Contract)
- Entertainment (TV shows, movies, and video games)
- Food (If you buy fast food, casual dining, or upscale dining)
- Sports (Casual viewers and die-hard fans)
- Electronics (Tell us which devices you prefer and why)
- Pets (Animal lovers needed! Dogs, cats, and other pets)
- Automobiles (Do you own, make payments, or lease your vehicle?)
- Show up at least 10 minutes prior to discussion start time.
- Participate by completing written and oral instructions.
- Complete written survey provided for each panel.
- MUST actually use products and/or services, if provided. Then be ready to discuss PRIOR to meeting date.
- Must have either a smart phone with working camera or webcam on desktop/laptop.
- Must have access to a reliable internet connection
- Desire to fully participate in one or several of the above topics
- Ability to read, understand, and follow oral and written instructions.
- Call Center Representative Agent experience is not necessary
- Flexibility to take part in discussions online or in-person.
- No commute needed if you choose to work from home remotely.
- No minimum hours. You can do this part-time or full-time
- Enjoy free samples from our sponsors and partners in exchange for your honest feedback of their products.
- You get to review and use new products or services before they are launched to the public.
- $75-$150 (per 1 hour session)
- $300-$850 (multi-session studies)
You must apply on our website and complete questionnaire to see if you qualify.
This position is perfect for anyone looking for temporary, part-time or full-time work. The hours are flexible and no previous experience is needed. If you are a call center representative agent or someone just looking for a flexible part time remote work at home job, this is a great way to supplement your income.
Job ID: 16749105742
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Apex Focus Group Inc.
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Services proposés:
garde d’enfants
jeux, aide aux devoirs, cuisine
5 ans d’ expérience proffessionnelle:
formatrice d’anniversaire,
soutien scolaire,leader de groupes de jeunes, bénévole à l’Arche(institution sociale)Disponible les:
Lundis
Mercredis
Vendredis
Week-ends
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20
Bonjour je me cherche un petit travail jusqu'à vendredi pour passer mon temps
-
21
***** PERSONNE SÉRIEUSE SEULEMENT *****
JE NE SUIS PAS UN COMPTABLE !!** 35 ANS EXPRIENCE COMPTE À PAYER + 10 ANS COMPTE A RECEV OIR
Possède facilité sur ces logiciels:
Saisie de données diverses
WORD / EXCEL DE BASE / PUBLISHER créations et montage
HABILE SUR ORDINATEUR pour recherche ou montage
**Ouverte PEU IMPORTE LE TRAVAIL DE BUREAU***
**Désire travailler à l a maison
Tarif à discuter et mode de paiement
Disponible du lundi au jeudi (à la maison) 1/2 journée / matin ou après midiEN PLUS:
MONTAGE D'ARRAGEMENTS FLORALS (PRIX COMPÉTITIF)
PEU MONTER DES PROJETS DE THÉÂTRE / SPECTACLE
Du début à la fin...
Peu écrire des pièces de théâtre selon votre demande
11ans d'expérience comme: auteur, réalisatrice, productrice, comédienne, relationniste, responsable du budget., des décors etc... J'ai fondé et dirigé une Troupe de théâtre durant 11 ans.
J'ai mon bureau à la maison.OPTION THÉÂTRE
FAITE MOI UNE OFFRE RAISONNABLE !!!!Auteur & réalisatrice : Denyse Tremblay
1ière … YOUVILLE EN MUSIQUE
- Comédie musicale (Retour à l’école des années rétro)
- 20 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 2hres approximativement
* Présenté au Collège de Sherbrooke2ième … À LA RECHERCHE DE L’ÂME SOEUR
- Comédie drôle (Sur les façons de rencontrer l’âme sœur)
- 16 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 3hres approximativement
* Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville3ième … LE DERNIER VERRE DE VIN
- Meurtre & mystère (Dans une station de télévision lors du 10ième anniversaire)
- 20 comédiens
- Musique sur cassette
- Durée de la pièce : 2:45hres approximativement
* Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville4ième … RENCONTRE D’ADOS DES ANNÉES 60-70
- Comédie drôle (Un quartier où la pauvreté existe, c’est la fête de la St-Jean Baptiste)
- 18 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 2hres approximativement
* Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville5ième … LE TÉLÉTHON DE L’ANNÉE
- Comédie musicale (Retour aux années rétro de Jeunesse d’aujourd’hui)
- 20 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 2 :30hres approximativement
* Présenté au Théâtre centennial de Lennoxville
*Présenté à la Salle Maurice O’bready de l’université de Sherbrooke (rappel)6ième … RENCONTRE AU BAR CHEZ ALBERTINE
- Comédie dramatique (Les 5 @ 7 qui se termine en prison)
- 16 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 2 :30hres approximativement
*Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville7ième … LE DÉFI (Qui sont les meilleurs entre les gars et les filles)
- Comédie (Ligue d’improvisation via la fureur)
- 20 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens
- Durée de la pièce : 3hres approximativement
* Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville8ième… INAUGURATION DE LA PLACE YOUVILLE EN MUSIQUE
- Pièce de théâtre musicale
- 28 comédiens
- 2 Orchestres live dont une de 5 musiciens - Groupe Minution (rétro)
3 musiciens - Groupe Country Club (country)
- Duré de la pièce: 2hres ½ approximativement
* Présenté à la salle Maurice O’bready de l’université de Sherbrooke9ième… STAR ACADÉMIE DES DÉBUTANTS 2005
- Comédie musicale
- 23 comédiens
- Orchestre live de 5 musiciens – Groupe Minution
- Duré de la pièce 2hres 10 min
*Présenté au Théâtre Centennial de Lennoxville10ième… 10 ANS DE THÉÂTRE, CA SE FÊTE
- Gala théâtral (théâtre et musique)
- *Retour sur 5 pièces de théâtre
- 15 comédiens
- Orchestre live de 6 musiciens – Groupe Minution
- Artistes invités :
Stéphane Baillargeon (Cimo 106,1) auteur et compositeur – Confirmé - accepté
Guy Boucher (chanteur) Confirmé – accepté – Annulé maladie
Ginette Reno (chanteuse populaire) (à déterminer) – Refusé
- 2 Animateurs de la soirée
- Duré de la pièce 2hres 45min
• Présenté à la salle Maurice O’bready de l’université de sherbrooke11ième … PLACE AU SPECTACLE
- Spectacle musical des années qui ont marqué l’époque du rétro
- 18 comédiens
- Orchestre live de 6 musiciens – Groupe Minution
- Artistes invités :
Marc Bertrand et 2 choristes – Chanteur Steve Surprenant – Chanteur Steve Aulis
Mentaliste Le grand Mentalo (Vincent Mentalo)
* Présenté à la Salle Maurice O’Bready de SherbrookeVENDREDI PAS DISPONIBLE !!
CONTACTER: Denyse
dtremb7@videotron.ca
-
22
**Recherche d'une gardienne/aide familiale à temps plein**Bonjour, nous recherchons une dame qui pourrait garder notre fille de quelques mois à compter de février, de mars ou d'avril 2024 à notre domicile de Sherbrooke Nord. Notre fille est née en octobre dernier.Nous offrons un contrat à temps plein à long terme. Nous voudrions aussi quelqu'un qui nous aide avec les tâches quotidiennes (lavage, cuisine, etc) pour alléger nos journées chargées. Nous aimerions trouver la perle rare qui sera dynamique et active pour stimuler notre enfant sur tous les plans. Ayant un chat à la maison, la personne recherchée ne doit pas en être allergique.Svp communiquez avec nous en privé si vous êtes intéressée. Il nous fera plaisir de discuter avec vous.Please visit https://canadiannanny.ca/jobs/nous-recherchons-une-nounou-a-temps-plein-pour-notre-petite-puce-de-quelques-mois-peine-dans-sherbrooke-nord-canadian-nanny-job-qc to view full details and to apply. FREE REGISTRATION and lots of jobs to choose from!--------------------------------------------------------------------------------------------------------------CanadianNanny.ca is the #1 Nanny Site in Canada, trusted by millions of Nannies and families. Visit canadiannanny.ca for lots of jobs to choose from!Browse interesting jobs in your neighbourhoodEasily message and connect with the families you likeGet hired quickly and seamlessly
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Bonjour, je suis une jeune femme de 28 ans a la recherche d'un travail.
J'ai plusieurs années d'expériences avec les chevaux comme gérante d'écurie et palefreniere. (Surtout dans l'Élevage, donc expérience avec étalons et jeunes chevaux)
J'ai un dep en mécanique automobile (non completé)
Dep en production animal volet équin
Diplôme semie spécialisé de palefreniere
Diplome en nutrition
J'ai fait 2 cour de soudure et je suis bonne au mig au tig et un peu de misère à l'arc et oxycoupage peu envoyer des photos de mes soudures.
J'ai de l'expérience dans l'entretien ménagé et mon ancien travail étais dans un garage comme mécanicienne mais avec le manque de travail je recherche des nouveaux défie. J'oublie sûrement quelques truc mais si vous êtes à la recherche d'une personne minutieuse juste à m'écrire.
*** Je serait intéressée à travailler dans le transport. J'aimerais peut être faire mon cours de conduite de semie remorque.. et j'ai de l'expérience en conduite de tracteur et machinerie agricole***
*** J'ai eu une formation d'installation de repérage TAG cher Subaru mais valide dans toutes les garages ***
Au plaisirs
Audrey
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Hello ! Je m'appelle Marie, j'ai 21 ans et je suis étudiante française actuellement en année d'échange à l'université de Sherbrooke.
Par conséquent, je suis à la recherche d'un travail à temps partiel et je pense que le baby-sitting est le meilleur compromis !
Je suis pas mal disponible et j'aime beaucoup les enfants, en France, je donne des cours de karaté et j'ai aussi eu l'occasion de faire un voyage humanitaire au Kenya auprès d'enfants en difficulté.N'hésitez pas à me contacter :)
caritgmarie66@icloud.com
numéro fr : + 33 6 15 84 01 01
-
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Hey toi !!! Oui oui toi !!!
Tu es à la recherche de défi ???
Ça tombe bien nous sommes à la recherche d'un mécanicien dynamique. Le candidat travaillera à notre garage situé sur le boulevard Bourque secteur Deauville
Nous sommes à la recherche d'une personne polyvalente, débrouillarde, assidue, ponctuelle et travaillante afin d'effectuer diverses tâches d'entretien général sur automobile, pick-up, vus et cube.
Ce poste est principalement à temps plein
(ou selon vos disponibilités)
Horaire de jour
Tâches :
• Principale fonction est de suivre les indications du mécanicien propriétaire;
• Monter ou démonter des pièces de vehicule;
• Travailler en équipe au bon fonctionnement du garage
• Faire l’entretien des vehicules tel que les changements d’huile, graissage, inspection visuelle, tout travaux d’atelier tel que soudure, etc.;
• Poser et équilibrer les roues d'un véhicule
• Garder les lieux propres et securitaire
• Procéder à des réparations de base sur les véhicules;
Exigence:
Expérience pertinente minimale de 1 an;
Connaissances en mécanique;
Connaissances en soudure (un atout);
Souci du travail bien fait;
Bon sens de l'organisation;
Permis de conduire valide;
Avoir une bonne capacité physique et aimer le travail manuel;
Bon esprit d'équipe et axé sur la qualité du travail.
Avoir une bonne communication
Le désir de travailler et d'apprendre !!!!
Salaire à discuter selon l'experience et le rendement! (Entre 18$/h et 35$/h)
Veuillez communiquer avec nous pour plus d'info !
Service.a.d.mecanique@gmail.com
819-580-1302
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Bonjour chers parents,
Je sais que plusieurs d'entre vous éprouvez de grande difficulté à trouver une place en garderie. C'est pourquoi je vous offre mes service d'éducatrice à domicile.
J'ai de longues années d'expérience avec les enfants, spécialement les 0-5 ans. J'ai étudié en technique de service de garde, j'ai travaillé en CPE et j'ai également eu ma garderie en milieu familiale. Je possède un certificat de secouriste et un permis de conduire (sans voiture).
Que soit soit pour une soirée de répit ou pour un horaire régulier de style nounou, n'hésitez pas à me contacter pour en savoir plus sur moi et pour me décrire vos besoins.
En vous souhaitant une agréable journée,
Maryse
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Job DescriptionOverview
Commencez votre carrière chez Enterprise! Nous embauchons immédiatement pour notre programme respecté de formation en gestion.
Que vous imaginiez un avenir dans les domaines des ventes, du développement des affaires, du service à la clientèle, de la gestion de la vente au détail ou de l’exploitation, en tant que gestionnaire en cours de formation, vous pouvez compter sur un cheminement de carrière avec un début clair et une fin ouverte qui regorge de possibilités. Grâce à la formation, au perfectionnement, au mentorat et à une culture de promotion à l’interne, vous allez toujours progresser dans votre carrière.
Ce poste est situé à 4388 Boul Bourque, Sherbrooke, QC J1N 1S3 ou environs
Nous offrons un régime d’avantages sociaux robuste comprenant, mais sans s’y limiter :
- Rémunération concurrentielle – Ce poste offre une rémunération annuelle ciblé à la première année de 53,500 $
- Possibilité d’avancement de carrière rapide basé sur les performances
- Évolution salariale
- Formation continue et développement professionnel
- Congé payé, commençant à 12 jours de congé par année
- Assurance maladie, dentaire, soins de la vue; assurance vie; assurance médicaments
- Rabais pour les employés sur les locations de voiture, les achats de voiture et bien plus encore!
- Régime d’épargne-retraite avec cotisation de l'employeur et partage des profits
Nous sommes un portefeuille familial de marques de classe mondiale et un important fournisseur de solutions de tramsport dans le monde entier. Fondée il y a plus de 65 ans avec un engagement envers les communautés que nous servons, notre entreprise comprend un réseau mondial de 90 000 membres dévoués dans près de 100 pays, et plus de 2,3 millions de véhicules qui transportent nos clients là où ils veulent aller. Nous devons notre succès à chacun de nos employés. C’est pourquoi nous donnons à tous les membres de notre équipe des occasions de croissance.
ResponsibilitiesEn tant que Gestionnaire en formation, vous commencerez à vous familiariser avec nos opérations dès le premier jour à l’une de nos succursales de quartier. On vous confiera les tâches combinées d'être l’image d’Enterprise auprès de nos clients et partenaires tout en assurant le fonctionnement des opérations en arrière-scène. Grâce à notre programme structuré, vous maîtriserez les connaissances et le savoir-faire nécessaires pour un jour gérer votre propre succursale, faire croître votre marché et développer votre équipe.
Dans notre environnement d'apprentissage pratique, vous trouverez les conseils, le mentorat et le soutien dont vous avez besoin pour réussir. Vous pourrez également vous impliquer dans la collectivité et y bâtir des relations essentielles à la croissance de votre propre succursale.
Nous vous apprendrons à maîtriser le service à la clientèle, les ventes et le marketing, les finances et les activités d'exploitation. Vous découvrirez ce que signifie pleinement l'expression « le client est notre priorité ». Notre culture organisationnelle en est une de compétition amicale, essentielle à notre croissance – et à votre réussite.
Qualifications- Baccalauréat universitaire un atout (Doit avoir obtenu au minimum un diplôme d'étude collégial de 3 ans)
- Doit être autorisé à travailler légalement au Canada et ne pas avoir besoin de parrainage par notre compagnie maintenant ou dans le futur.
- Doit avoir un permis de conduire valide avec pas plus de 2 infractions de la route et/ou d'accident responsable dans les 3 dernières années.
- Ne pas avoir eu de sanction liée à la drogue ou l’alcool sur dossier de conduite dans les 5 dernières années.
- Doit parler un français courant et un anglais fonctionnel.
- Doit avoir de l’expérience en vente, service à la clientèle et leadership.
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Enterprise Rent-A-Car
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Looking for a responsible and nurturing nanny to join our family in Sherbrooke, Quebec. We have a beautiful infant who needs loving care and attention. This is a live-out, part-time position with a generous hourly rate of $20.00. Our ideal candidate will be attentive, experienced in childcare, and capable of maintaining a safe and stimulating environment for our little one.In addition to childcare duties, we require some light housekeeping, meal preparation, and occasional pet care. The nanny should be reliable, organized, and willing to help with these additional tasks as needed. We prioritize someone who is proactive and willing to take initiative in keeping our home tidy and well-maintained.If you are a compassionate and energetic individual who can provide a nurturing and secure environment for our infant, along with helping with household tasks, we invite you to message us. We are excited to welcome a new member to our family and look forward to finding the perfect fit for our needs.Please visit https://canadiannanny.ca/jobs/experienced-nanny-wanted-in-sherbrooke-quebec-20hr-apply-now-canadian-job-qc to view full details and to apply. FREE REGISTRATION and lots of jobs to choose from!--------------------------------------------------------------------------------------------------------------CanadianNanny.ca is the #1 Nanny Site in Canada, trusted by millions of Nannies and families. Visit canadiannanny.ca for lots of jobs to choose from!Browse interesting jobs in your neighbourhoodEasily message and connect with the families you likeGet hired quickly and seamlessly
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Maçonnerie A & F situé en Estrie, Propriétaire Alexandre Laliberté,15 année d'expérience dans le domaine, toujours sur les chantiers pour effectuer et suivre personnellement la qualité des travaux.Nous nous spécialisons en travaux de maçonnerie de tout genre. Briques, blocs, pierres, pierres et briques collées, restauration, réparation, cheminée et foyer. Résidentiel, commercial, industriel et agricole. Maçonnerie A & F Inc a à coeur les projets de ses clients. La qualité des matériaux et la minutie de nos réalisations sont nos priorités absolues.
Si cela vous intéresse me contacter 819-434-3524
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Vous chercher une rénovation nous somme là pour vous
-rénovation de tous genre
-agrandissement
-revêtement extérieur
-installation de porte et fenêtre
-toiture en bardeau et toiture epdm
-rénovation intérieur
- balcon
Appeller nous pour une soumission au plaisir de réaliser vos projet
8195887968
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Homme à tout faire recherché pour terminer une rénovation de maison à Danville Québec (plomberie, électricité, menuiserie, installation de baignoire)
905-962-9100
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Mécanicien de bateaux à moteur
Réparations, maintenance telle que le changement d'huile, l'hivernisation du moteur, etc...
Formation en équipement maritime, expérience d'un mois minimum dans la mécanique.
Temps plein.
Salaire : 26$/h.
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Nous offrons présentement nos service de tirage de joints, réparation de plâtre, correction de mur. Équipe dynamique et prix compétitif. Aucun projet trop petit ou trop gros. Satisfaction garantie à 100%. Possibilité de faire une soumission par photo ou vidéo. N'hésitez pas à nous contacter pour plus d'informations au 450-775-2225
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RECHERCHÉ: Homme à tout faire / WANTED: Handyman
A la recherche d’un homme à tout faire à Sherbrooke. Doit pouvoir se débrouiller avec plomberie et électricité de base. Menus travaux.
Travail sur appel, aucune garantie d’heures.
Merci de me faire part de votre intérêt et de votre tarif horaire.
Looking for a handyman in Sherbrooke. Must be able to get by with basic plumbing and electrical. Minor jobs.
On-call work, no guaranteed hours.
Please let me know of your interest and hourly rate.
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Tu aimes être dehors et tu veux faire un emploi qui n’est jamais pareil d’un jour à l’autre? T'aimes pas ça quand tu fais 3 fois plus de travail mais t'es payé la même chose que quelqu’un qui fout rien? Tu veux faire partie de l’entreprise de peinture étudiante la PLUS GROSSE et la plus FRUCTUEUSE au Québec - avec un propriétaire qui PARTAGE SES PROFITS avec toi? Arrête tout ce que tu fais, ON A BESOIN DE TOI!
QUAND?? début de l'été selon tes disponibilités à août à TEMPS PLEIN + possibilité de travailler à temps partiel ce printemps
AVANTAGES:
1. Tu vas avoir des muscles comme Popeye le marin et ce, même sans manger tes épinards! Le travail est très physique et les échelles peuvent être lourdes.
2. Après avoir fini, tu te diras « Ouais, c’est moi qui a fait ça », pour ensuite marcher vers le coucher du soleil pendant que le fantôme de Maurice Richard te murmure à l’oreille, « Ctune mozus de bonne job mon Jean-Michel »
3. Une vue intérieure sur comment gérer une entreprise. Après avoir vendu et produit plus de 290,000$ de contrats, on sait comment ca marche, une grosse entreprise.
4. Se faire des amis. Amène les tiens aussi!
5. Plusieurs évènements à travers l’été (Work Hard, Play Hard, Have Fun! - BBQ, paintball, soccer, plage, club, etc)
6. Énormément d'avancements possibles
EXIGENCES :
1. Une bonne attitude
2. Prêt à travailler 40 à 50 heures par semaine durant l'été
3. Attention au détail, motivé, ponctuel
4. Un accès à un véhicule est un GROS plus
SALAIRE : commencant à 17$/heure et allant jusqu'à 22
Si t'es intéressé.e envoie nous un texto via notre page Facebook, par courriel à justincquirion@gmail.com ou par téléphone au 873-554-1065!
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Type d'emploi : signaleur/signaleuse routier/ère
Lieu de travail (3 sites principaux) : Sherbrooke, Granby, St-HyacintheConditions :
Salaire : 20,34$/h (incluant primes 0,85$/h)
Prime de 1,00$/h les soirs et fin de semaine
Travail sur appelExigences :
Carte de signaleur AQTR (formation payée par l'employeur sous certaines conditions)
Carte ASP (formation payée par l'employeur sous certaines conditions)
Capacité de travailler debout de longues heures, et à l'extérieurPossibilité de passer sa qualification 101 en interne selon profil (+1$/h).
Posséder un permis de conduire valide et une voiture sont un plus.